2011. november 7., hétfő

Filléres karácsonyi dekorációk

Anyukám gyűjtögette a tejfölös dobozokat, majd a kezembe nyomta, hogy kezdjek velük valamit. Én meg kezdtem. :)

Remélem sokan tudjátok hasznosítani a látottakat. Igazán mutatós karácsonyi harang készíthető belőle, kevés ráfordítással, pár perc alatt.

Szükséges hozzá: alufólia, tejfölös pohár, dió vagy mogyoró (elhagyható), szaténszalag, ragasztópisztoly (elhagyható).



Első lépésként ki kell lyukasztani a poharat. Az alufóliát ráhajtogatjuk a tejfölös pohárra. Előbb kívül, majd belülről is megpróbáljuk beborítani. 


A gyűrődések viszonylag jó lesimíthatók, ha az öklödet beleteszed a pohárba, és pl. egy olló nyelével elsimítod.

Ezután következik a szaténszalag átfűzése, majd a dió becsomagolás a szalag egyik végével együtt. Ha szeretnéd, beállíthatod meddig lógjon ki a "gong", és a pohár belső tetejére tehetsz alufóliából féket.

Ha kész, akkor a külsejére tehetsz szaténszalagot. Én ragasztópisztollyal ragasztottam rá. A ragasztás helyét pedig egy tuja ágával takartam el. A végén fellógatod, és gyönyörködhetsz a művedben. :)

Elsősorban kültéri dekorációnak ajánlom.

Ha valaki elkészítette kérek szépen fényképet! :)

1 megjegyzés:

Julcsi írta...

Szia Zsuzsi! Ezt a karácsonyi harangot mindenképpen kipróbálom. Imádni fogom ezt a helyet, ha jönnek a kreatívnál kreatívabb ötletek. :-)