2016. július 23., szombat

Zsófi álomdressze


Imádom a fekete színt. Nem azért, mert melankolikus, hanem mert elegáns, ünnepélyes és komoly. Zsófi szabadgyakorlat zenéje drámai, komoly, és lendületes. Olyan, mintha hátradőlve, széttárt karokkal feküdnél egy mezőn csukott szemmel, hallanád ahogy a távolból egy csapat vadló közeledne, elérne hozzád és tovatűnne. Közben simogatva fújdogál egy lágy szellő és kellemesen süt a nap. :) Szóval... Ehhez a zenéhez kerestem ruhát neki, és találtam is egy estélyit, amit kicsit RGsítettem. :)
Nagyon nem volt egyszerű. Először papíron terveztünk, aztán átrajzoltam, végül bársonyból kivagdostam. Mindenképp megérte a pepecs munkát, gyönyörűséges lett. Ezt a dresszt kivételesen nem festettem. De cserébe nagyon sok apró kristállyal díszítettem.
Ha élőben megnéznéd a ruhát, itt megteheted.




Nincsenek megjegyzések: