2017. március 6., hétfő

Szinkronúszók Bonn-ban

A kép forrása: itt 

Újabb különleges dressz, vagyis fürdőruha, kűr ruha készült a Magyar szinkronúszó Válogatott leányzóinak.
A terveket készen kaptam, ahogyan a megvarrt ruhákat is. Feszített tempó következett, mert a válogatott utazott Bonnba, a 2017-es nemzetközi szinkronúszó szezon első állomására.
A lányok a 17-es FINA Világbajnokságra készülnek, aminek Magyarország ad otthont, július 14-30 között.
Hajrá lányok! <3


Visszakanyarodva a kűr ruhához. A fehér csipke szegélyére csempésztem a magyar zászló színeit, majd ezt a részt swarovski kristállyal díszítettem. A fürdődressz elejére és hátuljára, derékrészre egy zöld, margarétához hasonló őv részt álmodott meg a tervező. Ezt árnyékoltam, majd kontúroztam, végül leköveztem AB és peridot zöld színű kristályokkal.
A válogatott dresszeit darabonként összesen 1500 db kristály díszíti, mely a vízben hatványozottan csillog.
Köszönöm, hogy engem választottatok!





Nincsenek megjegyzések: