2017. november 21., kedd

Egyéni dresszeimből

Sok szép dresszt készítettem idén, hoztam párat, hogy lássa akit érdekel. :)

Itt van mindjárt egy kék-fehér kombináció, Mesi dressze. Mesi RG-zik, a kék labdájához készült ez a dressz. Fehér-kék alapdresszt varrt nekem Zsuzsi. A fehér részekre került több festés, illetve a kék oldalra került egy sor virágminta. 
Festést követően kristályokkal is díszítettük, és került rá kerámiagyöngy is. A kerámiagyöngy ugyan nem csillog, de gyönyörűen harmonizál a virágokkal, szeretem nagyon használni a dresszeimen.
Mesi nagyon boldog az új dresszével, és én örülök, hogy olyat alkottam ami mindkettőnknek tetszik.


Következő, amit hoztam Natika dressze. Ujjatlan, kék-zöld pompás ruhácska. A labdájához, a buzogányához és a szalagjához is tökéletesen passzol.  Ezt a dresszt neonzöld alapra varrta Zsuzsi, amire én festettem rá az összes színt. Nehéz és aprólékos munka volt, de megérte, mert gyönyörű lett, és Natinak nagyon jól áll. Ez a dressz is elég sok kristállyal büszkélkedhet. :)









Nincsenek megjegyzések: