2016. július 17., vasárnap

Pávás dresszem, saját tervezés


Klemikém új gyakorlatot kapott, idén karika az új szere. 
Olyan dresszt szeretett volna, ami a labdájához is és a karikájához passzol, a zenéjéhez is megy, és az edzőjének is tetszik. :)
Rajzolgattunk. Körvonalazódott, hogy lesz benne neonzöld, sok sok kő, és az én fejemben megjelent egy páva, a széttárt tollazatával. Ekkor kezdtem rajzolni. 

A karikatekerő kékeszöld, a labda neon piros. A páva kékeszöld, a karikához passzol, és a zöld komplementer színe a piros, úgyhogy helyben voltunk. :)
Már csak az edzőnkkel kellett egyeztetni, és miután ő is rámondta az áment, mentünk a varrónőhöz.

Klemi nem szereti a nagyon nyitott dresszt, én nem szeretem a zártat. :) Egyszerű a dolog.... Végül elől zártabb lett, mint szerettem volna, de így is nagyon szép.

 



Az új dressz idén szerencsét hozott. Klemi országos bajnok lett! A dressz élőben megtekinthető itt! :)



Nincsenek megjegyzések: