2016. július 16., szombat

Szinkronúszás


kép: https://www.facebook.com/szinkronuszas/


Érdekes és izgalmas feladatot kaptam. Egy igazi "nagy falatot". :)
A Magyar szinkronúszó válogatott versenydresszének dekorálásával bíztak meg.
Szinkronúszás.... Gondolkodtam, törtem a fejem, hogy miként is kezdjek hozzá.  Árnyékolást kértek, ami az egyik legkényesebb technika. A feladat nem egyszerű, mert a lányok vízben tornáznak,  és az uszodavíz klóros. Hogy fogom megoldani, hogy a leheletvékonyan megfújt színátmenetek benne maradjanak az anyagban.
A szinkronúszás nevében benne van, hogy a csapatnak egymásra figyelve, tökéletesen együttműködve kell a gyakorlatokat bemutatniuk. Éppen ezért a dresszek nagy igénybevételnek lesznek kitéve. Én csak olyan dresszt adok ki a kezemből, ami bírja a "kiképzést", és versenyről versenyre olyan marad, mint amilyennek elkészítettem.

Hosszas kutató munkába kezdtem, míg végül rátaláltam a tökéletes megoldásra. Szereztem egy vödör uszodavizet, és kísérleteztem. Az anyagok napokig áztak a klóros vízben, míg nem csodák csodájára, az egyik festék benne maradt az anyagban. És azóta is ugyanolyan szépen mutat.


A magyar szinkronúszó junior csapat a Kazany-i FIFA Junior világbajnokságon már az új, festett fürdőruhájában szerepelt, nagyon szép eredménnyel.

Szívből gratulálok lányok!







Nincsenek megjegyzések: