2013. április 3., szerda

Tengerparti tengerparti :)



Egy különleges tortát sütöttem a hétvégén, többféle feladatot kellett megoldanom. Először is, a nagybátyám 52 éves születésnapját ünnepeltük, és a második házassági évfordulótis tartottuk. Rodosz a kedvenc helyük, ezért ezt is valahogy bele kellett szőni a tortacsodába.

Sokat rajzolgattam, tervezgettem, hogy hogy is kéne kinéznie egy ilyen tortának. Az íz adott volt, csokis, fondant bevonattal.
Első körben az 52-es számot vágtam ki, és úgy volt, hogy ennyi lesz a torta összesen. De aztán valahogy kívánkozott alá még egy réteg, ami majd a víz és a part lesz. Az ötösön kapott helyet az épület és a virágok, tehát Rodosz, a kettes volt a járda, lépcsőkkel, és a parton pedig pihent két napágy, napernyővel, a házassági évfordulót szimbolizálva.
Lépésről lépésre így nézett ki a torta:


Ez a kivágott piskótahalom lesz majdan a kész torta. :)


 

Itt már megkapta a vajkrém borítást és a sziklák is kezdenek kialakulni


Felkerült a fondantborítás, szépen le kell simítani, hogy ne legyen gyűrődött  Itt az alja nem számít, mert a tenger amúgy is hullámzik.



 Kezdődhet a színezés...



Elkészültem. Íme a tengerparti tengerparti. :)






Nincsenek megjegyzések: