2013. május 12., vasárnap

Medence torta

Medence tortát kellene sütnöd, gumikötéllel... :))) - mondta egy ismerősöm múlt héten.
Képet is kaptam. és aztán elkezdett járni az agyam. Nekem inkább tűnt jakuzzinak, mint medencének, de a lényeg a gumikötél volt. :) Áramoltató nincs a medencében, ehelyett kellett a gumikötél. Szeretem a kihívást, de ennek nagyon nehezen kezdtem neki.

Első körben kivagdostam a piskótát, medence formájúra.


Aztán betöltöttem gesztenyekrémmel, és lekentem vajkrémmel. Előkészítve így a másnapi bevonásra.


Másnap kinyújtottam a marcipánt, és beborítottam vele először a medence tetejét. Majd barnára színeztem, és következett az oldala. a fahatást festegetéssel értem el.




Legvégül tojásfehérjéből és porcukorból kevertem ki a habot a vízhez. Kiskanállal beletettem és ráhelyeztem az emberkét a kék gumikötéllel a derekán. :)







Nincsenek megjegyzések: