2013. június 9., vasárnap

Virágcsokor torta 2. Tejszínes túrós-epres torta

    Keresztanyám anyósa most ünnepelte a 80. születésnapját. Ebből az alkalomból készült egy újabb tortám, egy újabb virágcsokor. Kiküszöböltem az első virágcsokor torta hibáit. Előre elkészítettem a rózsákat, másnap felfűztem őket hurkapálcikára, és a pálcikát belefűztem szívószálba. Így rögtön megoldódott a szára is a virágnak. Most is a házilag készíthető fondant használtam. A virágok sokkal jobban száradtak, megtartották a formájukat. A torta a túrókrém mellett kapott egy kis házi eperlekvárt is. Ettől pikánsabb lett a töltelék. A piskóta most is 10 tojásból készült. A végeredmény nagyon tetszett. Sokkal jobb lett szerintem, mint amit anyukámnak sütöttem. De csak azért, mert közben eltelt 3 hónap és sokat tanultam. :)



Ilyen lett a kész tortám. Teletűzdelve a rózsákkal, és levelekkel.


Elsőként megfőztem az eperlekvárt friss eperből. 


Kikevert piskótatészta.


Kivágom a rózsák alsó sziromleveleit, és rögzítem őket egy kis vízzel. 


Aztán ráhúzom a szívószálat a rózsák szárára, és megfestem a leveleket zöldre.


Ilyen lett a töltelékem.


Rögtönzött tortaalátét, avagy a rajztáblám másképp. :D


Beborítva a fondanttal.


Feri a lehető legjobbkor jött! :D Kösziii! 


A kész torta!



                                             A kész torta!

Nincsenek megjegyzések: