2013. szeptember 22., vasárnap

Angry Horse :)))))





Mérges paci tortát készítettem a hétvégére. Szenzációs csokis piskótareceptet találtam az egyik könyvemben. Lassan piskótamérgezésünk lesz, bár eddig a család állta a sarat... :D

A piskóta a sacher tortához készült piskóta receptje alapján készült. Így nézett ki a hozzávalók hada.


És így a bekevert piskóta. Nyersen is nagyon finom! :)


Jó 70 perc sütés után kivetem a sütőből és kiborítottam a formából. Kihűlés után a kirajzolt és kivágott paciformát rátettem és egy recés késsel körbevágtam. 



A bekevert csokikrémet a hűtőből kivettem, és a levágott piskótadarabokat összekevertem a krémmel. A paci dombormintáját ezzel a masszával alakítottam ki.


Ez után kapott egy unidec borítást, és a mintákat belenyomkodtam. Az orrlyukak és a fülek kaptak plusz egy réteget, amit összedolgoztam az alappal. 


Aztán jött az air-brush újra. A szemek helyét letakartam egy papírral, és a többi részt lefújtam egyszer. Aztán jöhetett a finomítás, az árnyékolás. Még nagyon tanuló szinten vagyok, de azért élvezem. :)


És a végeredmény. Mérges paci, avagy Angry Horse. :)






Nincsenek megjegyzések: